Servicii Helpdesk

Odată cu dezvoltarea, extinderea sau modernizarea companiilor, tot mai multe dintre acestea ajung să se confrunte cu probleme tehnice care se intensifică şi tind să devină tot mai complexe. De cele mai multe ori, utilizatorii nu ştiu cum să gestioneze eficient toate aceste probleme şi pierd mult timp încercând să găsească soluţii pentru situații care nu ţin de competenţa lor.

UTI Servicii şi Mentenanţă răspunde acestor probleme cu soluții adecvate, care să le permită clienților să-și gestioneze eficient activitatea și să evite perturbarea ritmului de lucru: instalări software, configurări de echipamente, setări de conturi de e-mail, etc.

Beneficii

  • Monitorizarea strictă a Acordului privind Nivelul de Servicii
  • Asistenţă online şi servicii de intervenţie (restaurarea serviciului în caz de urgenţă, asistenţă şi îndrumare tehnică, asistenţă operaţională, documentaţie tehnică)
  • Punct de contact unic
  • Interacţiune în timp real
  • Bază de date actualizată
  • Flexibilitate şi adaptare rapidă la nevoile clienţilor

Pentru a asigura un suport complet şi pentru a garanta o intervenţie rapidă şi eficientă, serviciul nostru helpdesk funcţionează în trei direcţii:

  • Helpdesk Telefonic – are ca scop identificarea situaţiei sesizate şi reprezintă prima etapă în soluţionarea problemei de la distanţă. Astfel, utilizatorului îi sunt oferite informaţiile necesare pentru rezolvarea incidentului.
  • Helpdesk Remote – presupune conectarea la staţiile de lucru ale utilizatorilor sau la serverele centralizate de la distanţă, în scopul remedierii problemelor semnalate. Utilizatorul poate observa în timp real, pe propriul monitor, modalitatea de rezolvare a incidentului semnalat, putând acumula cunoştinţe pentru a reacționa într-o situaţie similară. Această conectare se realizează utilizând o conexiune de tip VPN, complet securizată.
  • Helpdesk OnSite – presupune deplasarea specialiştilor UTI la sediul clientului în scopul rezolvării sesizării. În acest caz, serviciul este furnizat conform unui SLA (Service Level Agreement), într-un termen maxim stabilit de comun acord cu beneficiarul, în funcţie de tipul sesizării.
×